19. mar. 2013

Vaklende og undskyldende

Selvom det er meget imod mine principper, vil jeg alligvel starte med en undskyldning, eller en forklaring, eller hvad man kalder det. Som I jo nok har lagt mærke til, har bloggen været lidt stillestående på det sidste, og nej, det skyldes ikke ren dovenskab. Jeg ville hellere end gerne have lavet 500 indlæg (måske overdrevet på 5 dage), men min computer ville ikke uploade billederne, og indlæg uden billeder, er vel ikke rigtig et indlæg?
 
Nå, men nu virker det igen, så det er bare op på hesten, og i gang (faktisk kan jeg slet ikke lide heste, men..)
 
 



På billederne kan i se min nye t-shirt, jeg har syet. Jeg ville gerne lave en sort t-shirt, og jeg havde nogle rester tilbage fra min buksedragt jeg har syet, så jeg tænkte innovativt (jaja, bare ros dig selv). Jeg tog mit t-shirt-møntster, og klippede ud i nogle mindre dele -inspireret af Petrines gule t-shirt, og lavede min t-shirt ud fra det. Så er den også lidt mere speciel.



For at pifte den lidt op, satte jeg et stykke læder-stof, fra min ugle (det er ren genbrug), på midten, og en lille lap bagpå også.



Jeg er utrolig glad for resultatet, og har allerede brugt den meget!
Jeg håber, at I har det godt, og stadig følger med
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar