21. mar. 2013

I det mindste på neglene

Jep, det burde vist være forår, men det ligner jo ærlig talt mere vinter udenfor..
Alligevel har jeg, i protest mod kulden, valgt at holde forårsfest på mine negle. Ja, kan man ikke få forår i vejret, kan man da få det på ngelene, i form af skrigende pink lak, ja tak!



Lakken er fra mærket Herrmann, og købt i Thailand, for snart 2 år siden.




Jeg synes at den pink farve er super flot, og komplimenterer mit (ofte sorte og hvide) tøj ret godt!
Her på det seneste, er jeg begyndt at bruge mine røde og pink neglelakker mere, og det er faktisk det eneste neglelak jeg går med for tiden. Derfor skal i da også have lov til at se min samling -men det bliver en anden dag.

En forårslak i sneen, er måske ikke lige den bedste kombi, men man må jo tage hvad man kan, eftersom vejrgudernes kalender tydeligvis er blevet vendt lidt rundt..
-Emilie

1 kommentar:

  1. Hey vil du tjekke min blog? http://damageddiamond.blogspot.dk/ Den neglelak er rigtig lækker!!

    SvarSlet