28. mar. 2013

Sommerkøb

I mandags var min mor og jeg i Rødovre Centeret. Vi fandt ikke det vi egentlig var ude efter, men lidt kom jeg alligevel hjem med.

Hvad tror I er nyt? Det er vist ret iøjefaldende..



Jep, min nye t-shirt er vist ret tydelig at se, det er nok det første man ser, når man åbner mit skab. Som I kan se, er det bare en t-shirt, der er ikke noget på den, men ærmerne er rullet op, og, nå ja, så er det skrigende pink (a minor detail)..



Jeg har faktisk luret på den længe, og, da den kun kostede 70 kr., købte min søde mor den til mig.
Normalt er pink måske ikke lige mig, men til sommer, synes jeg, at det er en super flot farve, og den er ret så lækker med en sort bandeau indenunder, og sorte shorts!





Jeg faldt også lige over et par, synes jeg, vildt lækre solbriller!
Stellet er sølv, og glassene er mørke, med spejle (giver det mening?)
Jeg synes, at spejl-effekten er ret flot, og jeg har allerede taget brillerne i brug!



Vejret har faktisk været ret godt på det sidste, nu må det bare gerne blive sommer rigtigt, så jeg kan få brugt min t-shirt, og solbrillerne mere!
-Emilie

1 kommentar: