10. mar. 2013

Guds gave til jeans

 





Disse bukser fra Cheap Monday fik jeg også i julegave. De sidder super godt, og de sidder rigtig stramt, hvilket jeg godt kan lide. Modellen hedder Second Skin Very Stretch Black, og de koster 350 kr., hvilket egentlig er en ret god pris. De fleste af jer kender nok Cheap Monday's bukser, men hvis i ikke har et par, og skal have nye bukser, kan de klart anbefales! Jeg elsker sorte jeans, og har mine Cheap Monday bukser på tit. De sidder godt, og ser lækre ud, win-win!

Tip; køb helst bukserne i en lille størrelse, da de udvider sig meget. Da jeg første gang tog mine på, kunne jeg næsten ikke klemme mig ned i dem, men nu passer de, og er næsten for store (og jeg har altså ikke tabt mig, eller noget i den stil..).

I lørdags var min mor og jeg inde på Strøget, hvor vi købte tøj til mig til blå mandag. Jeg glæder mig så meget! Det er bare lidt nederen, at jeg skal vente 63 dage med at have mit nye tøj på....

Den weekend gik ellers hurtigt, men nu kan vi snart begynde, at se frem til påskeferien, juhuu
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar