2. mar. 2013

Goodiebox




(To små prøver på produktet)


I torsdags modtog jeg min Goodiebox fra februar måned, jeg tror da, at det var februar..
Jeg har prøvet nogle af produkterne af, bl.a. body lotionen prøvede jeg på hænderne - den dufter vildt godt! Jeg brugte også eyelineren i går, da jeg skulle til fest.

Til jer der ikke kender Goodiebox, så er det en pakke man kan få hver månede med prøver og produkter. Det koster 119 kr. hver måned. Her kan du finde Goodiebox hjemmeside, hvis du vil læse mere om princippet.

I denne korte weekend, skal jeg lave intet mindre (værre) end at lave lektier - jaa..
Jeg håber, at I skal lave noget lidt mere sjovt!

- Petrine

2 kommentarer:

  1. Årh jeg gad godt prøve GB konceptet engang!
    Måske du vil følges over bloglovin eller google+?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Hugs & Love

    SvarSlet
  2. Det er også et rigtig godt og sjovt koncept!
    Vi kigger forbi din blog :)

    SvarSlet