7. mar. 2013

Change of my batteries

Billedet er taget af min veninde, Sara. Det er redigeret  i Pixlr. Ideen er fundet på Instagram (Haha).


For at være helt ærlig, så sker der ikke så meget lige for tiden.. Jeg har det godt og sjovt, men ingen "store" ting er sket for mig..
Okay, jo faktisk en ting! I mandags bestilte jeg koncertbilletter til den 24 juni, hvor jeg skal, sammen med 4 veninder, ind og se bandet Paramore spille i København. Emilie er også en af pigerne.
Deres turnéplan kom ud for et par uger siden, men til min store skuffelse, stod Danmark ikke på listen. Men de har så udvidet turneen, og til sommer skal de også spille i Vega i København. Det er helt vildt! Jeg glæder mig som et lille barn. Vi har alle fem kendt til bandet i lang tid efterhånden, men det er den første koncert, som vi skal til! Og jeg har ret høje forventninger til dem.

Dette blev et meget indholdsrigt indlæg (Ironisk), det er jeg ked af. Men som sagt, der sker ikke så meget i mit liv lige for tiden - udover lektier. Men jeg håber, at I har det godt. Og at I glæder jer til den kommende sne (Meget ironisk!)..

- Petrine

2 kommentarer:

  1. Haha elsker elsker elsker billedet!
    Jeg har forresten en konkurrence kørende på bloggen hvor du kan vinde en blackmask! Tag et smut forbi, det ville gøre mig glad:
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet