24. mar. 2013

Nyt


 Denne t-shirt har jeg købt i Terranova. Og fordi jeg var en af de første til at købe noget i butikken, fik både mine veninder og jeg en goodiebag med. Hvis jeg skal være helt ærlig, så er Terranova's tøj nok ikke lige min stil, men jeg fandt denne t-shirt, som jeg godt kan lide. Så den købte jeg for goodiebagens skyld - haha.

Og dette var så goodiebagen. Jeg troede, at den ville indholde, ja det ved jeg ikke, et stykke tøj eller noget makeup fra butikken. Men det gjorde den ikke! Det var et net fra Terranova og et blad fra Elle eller Bazar. Det var jeg egentlig meget tilfreds med, jeg havde ikke bladet i forvejen!

Jeg købte ikke så meget mere, men jeg fandt det her bælte! Det er fra Message. I forvejen har jeg faktisk et bælte fra butikken, og jeg ville gerne have endnu et. Jeg er nemligt ekstremt kræsen med bælter, men det her kan jeg lide! Det koster også kun 50 kroner.



Så fik jeg denne sag fra Urban Outfitters. Den er rigtig sød, og vildt blød og behagelig!


Dette var det, som jeg købte i går, da jeg var i København med Emilie og Sara. Dog mangler der en t-shirt. Men den fik jeg ikke taget et billede af. Det er også bare en stor grå t-shirt, så det kræver ikke den vildeste fantasi til at forstille sig den.

Rigtig god ferie, weekend eller hvad nu I har!

Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar