3. jul. 2012

New in; h&m

Sommerferien er startet og jeg kan mærke at det bliver en fantastisk ferie. I Fredags holdte mig og to veninder en suprise afskedsfest for en af mine veninder der skal bo i USA et helt år. Ellers har jeg sovet sammen med mine veninder lige siden. Igår skulle mig og en veninde mødes ved Furesø. Efter at have faret vild utallige gange endte vi på den anden side af søen, så vi måtte bære vores cykler op af en masse bakker. En tur der normalt ville have have taget 20 minutter tog os 2 timer. Men vi fandt det til sidst, efter lidt af en overlevelsestur. Derefter hyggede vi os på stranden ved Furesø med vores venner. Idag har jeg været på arbejde og det skal jeg også imorge, men efter det skal jeg mødes med to veninder. Da min mor kom hjem her til aften havde hun en kjole fra h&m med til mig, 70 kr! Jeg er sikker på den bliver en af mine ynglings her i ferien. Jeg bestilte for øvrigt noget nyt i torsdag som skulle komme idag, men det er ikke kommet, jeg hader sådan noget.

Masser af sommerhilsner til vores dejlige læsere!

-Cecilie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar