11. jul. 2012

It's Only trousers

Igår købte jeg nogle bukser i Only. For en gang skyld, fandt jeg noget i en anden butik end H&M. Jeg havde faktisk først købt nogle næsten magen til i H&M, men så spottede mit øje disse bukser, og ja.. de ventede bare på at svinge i en pose om mit håndled..




Ja.. prismærket hænger stadig på..





De er, som i kan se, sorte, og så skinner stoffet. Under forlommerne sidder der 2 lynlåse i hver side. De kostede 300 kr., hvilket jeg egentlig synes er ret billigt. Det er næsten det samme som dem fra H&M.

Jeg synes selv at de er mega flotte. Jeg føler mig som en rockstar når jeg har dem på!
-Okay, måske ikke.. men de sidder rigtig godt!

Jeg håber at i nyder ferien, selv om vejret ikke ligefrem skriger af sommer, i hvert fald ikke her på Sjælland..
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar