19. jul. 2012

Bracelets

Jeg elsker armbånd. Jeg elsker at bære armbånd. Jeg elsker at lave armbånd. Jeg elsker at bære hjemmelavede armbånd. haha..

Ja, jeg kan godt lide armbånd! Jeg synes at det er en fed accessorie, der ligesom giver lidt ekstra til det outfit man har på. Det giver personalitet til outfittet..

Disse 4 armbånd er mine ynglings lige for tiden, sammen med det pink møtrikarmbånd jeg skrev om i mit sidste indlæg.


Donut-armbåndet: Jeg har selv lavet det i fimo-ler, for laaang tid siden. Jeg synes stadig at det er super fedt og unikt, og det har da også høstet en del komplimenter gennenm tiden.


Her kan man nemmere se at det forestiller donuts.
Her kan man se de 7 forskellige donuts der er på armbåndet. Jeg har selv formet og dekoreret dem i fimo-ler, der minder meget om modellervoks.

Nogle af dem er blevet ret slidte og beskidte gennem tidn, men det er der jo ikke noget at gøre ved.
De 2 sorte: Nogle af de nyeste armbånd jeg har lavet. De passer til (næsten) alt, de er rimelig klassiske, men med nogle fede detaljer.

På den store engel står der: "Engle holder øje med mig", på engelsk.
På den lille engel står der: "Du er en engel", på spansk.


Det blå perlearmbånd: Det er også et af de nyeste jeg har lavet. Jeg synes at perlerne er vildt flotte, og har en flot farve. Perlerne fanger lys på en super flot måde. 

Som man kan se på de blå perler, fanger de lyset på en speciel måde.



Jeg har lavet alle armbånene i vores fritidsklub, og derfor har jeg kun skullet betale for de materialer jeg har brugt. Jeg sunes at det er rigtig sjovt at lave armbånd selv, og jeg har også lavet maaange flere end dem der er vist her.
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar