13. jul. 2012

Møtrikarmbånd

For lidt tid siden lavede jeg disse armbånd:



Mange i bloggerverden kender nok til dem, men det gør dem altså ikke mindre fede!
De er lavet af satinbånd og møtrikkere.
Først lavede jeg det pink, og senere det mørkeblå.

Det mørkeblå er super fedt, især fordi det er stort, men desværre er det også grunden til, at lukningen er kæmpe.


Jeg komer nok ikke til at bruge det så meget, da lukningen er så stor. Det ser ikke særlig flot ud, og så er det også ret irriterende. Man kan sikkert godt lave det anderledes, og måske er jeg den eneste med det problem..?


Det er ellers rigtig fedt!

Det pink er mindre i størrelsen, men bestemt ikke mindre fedt. Jeg synes faktisk at det har en fin størrelse, og så elsker jeg farven! Det er et super nice armbånd, og det kan nemt pifte et, ellers kedeligt, outfit op.


Jep! Jeg synes at det er vildt flot! Jeg tror faktisk at det er mit ynglingsarmbånd.
-Ligenu i hvert fald..




-Emilie

3 kommentarer:

  1. De er vildt fede! :-)
    Hvordan laver man dem? ;-)
    Knus
    http://leadk.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. åh ja vi kender dem vidst alle! Men de er bare SÅ fine! Råt men stadig vildt feminint! :-)

    // Marie fra and-mary.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men som du også siger, de er rigtig fine! Correct ;)

      Slet