3. jul. 2012

Ferie, ferie, ferie

I morgen (Onsdag d. 4) rejser jeg på ferie!
Dette år går turen til USA, den vestlige del først. Men til sidst et smut forbi den østlige del hvor noget af min familie, på min mors side, bor.
Jeg glæder mig utrolig meget, jeg elsker at rejse!

- At rejse er at leve, H.C. Andersen- haha

Jeg kommer først hjem den 29. Jeg har faktisk hele tiden troet, at det var den 27., vi kom hjem. Men det var det ikke - 2 dages ekstra ferie!
Så derfor kan jeg ikke få mulighed for at blogge. Måske kan jeg oploade et billede i ny og næ, men det ikke noget jeg regner med..
Dog har jeg skrevet et par indlæg, som Emilie eller Cecilie måske kan udgive for mig.

Alle dem til venstre for bruden er i min familie, og så er min mormor der også. Det var min fætters bryllup sidste år.

- Petrine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar