31. jul. 2012

Alt fra USA

 Jeans: Belk (Amerikansk butik). Bukser: Levis. Nederdel: Forever21

Nederdel: American Apparel. Indenunder tæt nederdel fra H&M.
Blå kjole: Forever21. Sort kjole: Fik af min kusine (Arvet).

                         Første: Hard Rock Cafe. Anden: Ukendt butik, ikke noget masseproduceret (Tror jeg).
Chinatown (San Francisco). Converse og Converse.
Trøje: San Francisco Souvenir. T-shirt: Fået og underskrevet af familie (Haha). Bikini underdel (Går til navlen): American Apparel.
Blå : Sephora. Ferskenfarvet (Summer Peach): American Apparel. Lyserød (Mod Square): Essie.
Las Vegas- Colaflaske: Souvenirshop. Muffin- og mini marshmallows: Dollarshop. Music Box: Exploratorium, San Francisco. Pung: China Town, San Francisco.
Nummer fem af City Of Bones af Cassandra Clare.
 Det var så alt det, jeg købte i USA. Lige udover noget undetøj som jeg valgte ikke at vise her.
Desværre for min konto var jeg igen ude at købe lidt tøj i dag, undskyld. Men det viser jeg først i morgen, for det er blevet et langt indlæg nu!

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar