17. jul. 2012

1 stk. pink tilføjet til samlingen

For, nu, rimelig lang tid siden, i dette indlæg, viste jeg mine cardigans. Jeg har nu tilføjet endnu en til samlingen, og, som overskriften så godt siger det, er den pink.


Kameraet havde svært  ved at fange den pink farve rigtig, så jeg måtte stille mig ud i garagen, hvor der ikke var sol.
Den er ikke helt skrigende pink (som jeg troede da jeg bestilte den på nettet..), men den er en lysere pink/lyserød. I starten var jeg lidt skuffet, og synes at farven var lidt fesen, men nu er jeg helt vild med den, og synes at den er super flot. Lyder mærkeligt, men jeg skulle nok bare lige vænne mig til den, især fordi jeg ikke rigtig plejer at gå med lyserød.


Jeg fandt lige nogle af mine andre farvede cardigans frem også..

Pink, lyseblå, mørkeblå (som ikke passer til resten af tøjet, i know..) og grøn.
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar