30. okt. 2012

Spiders vs. ghosts

Hej :-)
Da det jo er halloween imorgen, er mine negle i øjeblikket præget af det. I lørdags var vi til halloween-klæd-ud-fest, hos nogle fra vores klasse, der var jeg "Edderkoppe/spider-girl/woman".. ja, i hvert fald så mine negle sådan ud:



Jeg havde kun en halv time til at lave dem, så det gik ret hurtigt, og venstre hånd blev da også betydeligt bedre end højre..
Det var super nemt, ved edderkopperne startede jeg med at lave kroppen, derefter 4 ben på hver side. Ved edderkoppespindet, på hver ringefinger, startede jeg med at lave et kryds, og lavede derefter stregerne imellem.


 
Basecoat fra Essie | Sort nail art pen købt på ebay | Topcoat fra Essie



Sidste år lavede jeg spøgelser på neglene. Jeg lavede skiftevis sort spøgelse på hvid, og hvidt spøgelse på sort. Det var egentlig også ret nemt, det krævede bare lidt mere tid, da der jo også skulle lægges en bundfarve, der skulle tørre. Det så sådan ud:


I morgen vil der muligvis komme flere halloween-prægede billeder.
Jeg håber at i har det godt!
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar