5. okt. 2012

Det virker !

Hallelujah!

Kan i huske da jeg havde købt ny shampoo? Nej? Så læs mere om det her.
Nu har jeg brugt det i noget tid, og det er virkelig godt! -Som i virkelig godt.
Før synes jeg, at mit hår tit virkede slidt, men nu er det miraklernes tid. Mit hår virker stærkt, blødt og lækkert når jeg bruger det her shampoo og balsam. Det er fantastisk.




Det er shampoo og balsam fra John Frieda (har aldrig hørt om det før) til krøller. -Men man kan sikkert også godt bruge den hvis man ikke har krøller?
Min frisør fortalte mig, at krøllet hår generelt er mere tørt end normalt hår, så shampoo til krøllet hår giver ekstra fugt.

Jeg kan i hvert fald anbefale den !!

Den er lidt dyr, i forhold til hvad jeg normalt vil give for shampoo, den kostede vist 80-90 kr., men hvis man holder øje med tilbud, går det nok..

I aften skal vi til fest, og inden skal vi hygge os med nogle af vores gode veninder.
Det bliver fun !
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar