30. okt. 2012

Baby you light up my laptop like nobody else

Ja den gør nemlig! Og kun for 20 kr.!
Ret smart, ikke sandt?
Koster 20 kr. i H&M 
20 kr.
50 kr. i H&M.

Min søster gav mig et "Gavekort" på 50 kr. til H&M, som skulle bruges inden i morgen. Så i dag tog jeg en tur til H&M, og fik købt mig en sort top (Kan altid bruges) og et bundt elastikker i julefarver!
Jeg gik også en tur forbi Tiger, da min hund har ædt mit tidligere dobbelt Jackstik, så jeg havde brug for et nyt.
I Tiger var jeg også så heldig at støde på en lyskæde til min computer- er det ikke sejt? Jeg gør mig klar til jul i god tid!

Angående overskriften- det sprang bare frem i hovedet på mig (Åh, Gud!). Jeg skal nok passe på mine udtalelser, men jeg vil bare gøre jer opmærksom på, at jeg ikke er særlig vild med One Direction.. Upsi dupsi
Men god tirsdag!

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar