11. okt. 2012

Mockingbird

Hej:-)
I engelsk skulle vi alle arbejde med en sanger. Så skulle man afspille en af sangerens sange (lol) for klassen, der skulle lave nogle opgaver. Det var faktisk ret sjovt. En fra vores klasse havde valgt Eminem, og han spillede sangen Mockingbird for os.


Jeg synes at den er rigtig god, specielt omkvædet elsker jeg.
I skolen skulle vi arbejde med sangens tekst, og jeg tror det er noget af det der fangede mig allermest ved sangen. Det er en virkelig smuk tekst. Sangen er skrevet til Eminem's datter, Hailie. Jeg synes at i skulle tage et kig på teksten, eller i det mindste høre sangen!
Der er ret meget rap, og (desværre) ikke så meget omkvæd, men den er stadig rigtig god!






Lidt efterårsstemning. Jeg synes simpelthen at efteråret er kommet hurtigt. Pludselig blev det bare vildt koldt, og i morges var der 2 grader (!!!!). Øv.
Hvis man har meget tøj på, og ikke fryser, kan jeg faktisk godt lide det kolde vejr. Det er dejlig friskt. Her til eftermiddag var vejret også rigtig godt. Solen skinnede, og der var helt vindstille.
 -Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar