7. okt. 2012

Glimmer og glitter

Jeg elsker glimmer og glitter, det er der vist ingen tvivl om. Så da jeg var i H&M med min mor, og der pludselig lå en glitter-neglelak, kunne jeg ikke gøre andet end at slå til. Den er virkelig flot, og mange har komplimenteret den!

Det er en gennemsigtig lak, med sølvglimmer i. Når lyset rammer den, skinner glimmeret i alle regnbuens farver. Det ser virkelig flot ud.


Det var rigtig svært at fange glimmerets farver, medmindre billedet blev sløret..
Her kan i i hvert fald nogenlunde se hvordan det ser ud.
 
Jeg lagde en sort lak under, fordi jeg synes det var pænt.



Jeg brugte Licorice fra Essie
 
Lakken er fra H&M, den hedder Jo is in the house, og kostede 25 kr. (!!!)


Jeg ved at jeg bliver rigtig glad for den, da den kan gå til det meste, men den er ikke kedelig. Jeg har den endda på neglene igen, bare uden sort under.
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar