19. okt. 2012

Køb i London

I går kom jeg hjem fra London, hvor jeg var på en 5-dages tur med min mor. Det var rigtig sjovt! Vi så mange ting på de få dage, og jeg tog nok en halv quadrilliard (1 + 27 x 0) billeder! Dem viser jeg i et andet indlæg (Bare rolig, ikke dem alle),
Vi fik også købt lidt tøj og sådan, nok lidt mere end min mor..
 
Bukser fra Primark (En stor- og virkelig billig- forretning i London).

Bukser i fløjl. Åh Gud, jeg kan virkelig ikke huske hvad butikken hedder! Jeg tog dem allerede i brug i London, så mærket er der ikke mere. Det står heller ikke i bukserne. Undskyld..

Pink sweater fra Weekday. Min mor fik først øje på den, men jeg fik den- muhahaha! Den er i noget skønt uld, og på ryggen har den en lynlås. Normalt går jeg ikke rigtig i lyserød, men den her kan jeg virkelig godt lide!


Bluse fra Zara. Farven er rigtig køn, og jeg elsker hvordan den går ud nederest.

Cardigan i uld. Den har lidt en sandfarve, det har jeg aldrig prøvet før. Altså at have et stykke tøj i sandfarvet. Men jeg kan rigtig godt lide den!


Sløjfe til håret fra American Apparel. Den er i velour.
MINE SOKKER! For lang tid siden (Okay. Jeg har ingen ide om, hvornår det var..) kiggede jeg på en blog, hvor en pige havde disse sokker, og jeg var helt vilde med dem. Og hvor heldig er man lige? (Heldig!). Jeg fandt dem nemlig i Urban Outfitters, og hold nu op hvor er jeg glad for dem!

Er de ikke flotte??

Nylonstrømper kan man vidst ikke kalde dem. De er meget tykke i stoffet, så man kan ikke se igennem dem. Men de er vildt flotte! Rigtig efterårsagtige i farverne.


"Duftvanden" købte vi i lufthavnen her i Danmark. Eksotisk, ikke sandt?
Men den dufter rigtig godt! Den er ikke så stærk, men den har en svag duft af roser.
Dejlige sko! Butikken hed vidst "Office London", det står der i skoen. Nogen vil nok synes, at de er ufattelig grimme i skinnende plastik (Jeg aner ikke, hvad de er lavet af. Nok ikke plastik), men jeg kan rigtig godt lide dem!
Lidt udenfor London brugte vi en hel dag. Vi var nemlig i Harry Potter Studios! Det var SÅ sejt! Vi så de fleste rum, hvor Harry Potter filmene er blevet optaget. Vi så også hele Hogwarts (Som faktisk ikke er et rigtig slot i virkeligheden)! Jeg skriver om det i morgen, hvor jeg også viser lidt billeder.  


I den store butik der også var, købte jeg disse Jelly Beans. Harry køber nogen magen til, sammen med Ron i toget på vej til Hogwarts (Første film). I filmen smager de hver af noget virkelig ulækkert. Dem jeg har købt er til at overkomme, men ikke særlig lækre. Jeg har indtil vidre fået en med vandmelon, kanel og peanutsmag - adr!
Jeg fik også dette halstørklæde, som er magen til Harrys. Det er farverne rød og gul ligesom Gryffindor, som var det "Hold" han var på og boede hos i filmene.
Det var så det, jeg har fået købt. Som sagt, jeg laver nok et indlæg i morgen med lidt billeder fra turen.
Forsat god ferie!

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar