22. okt. 2012

Opdateret renserutine;

Dette indlæg kommer til at handle om mine renserutiner, hvilke produkter jeg bruger osv.
Det skal lige siges at jeg ikke har perfekt hud men jeg er ikke så plaget af urenheder og det, og derfor er det ikke sikkert de produkter jeg bruger passer til alle.
Men jeg renser for det meste min hud hver aften og skyller bare med vand om morgenen, selvfølgelig får jeg det ikke altid gjort men jeg fjerner i hvert fald altid min make-up.
-Cecilie

 Step 1; Yes to cucumbers facial towelettes. Jeg bruger disse til at fjerne make-up
 Step 2; On the go cleanser -Ole Henriksen. Jeg starter med at fugte ansigtet, så massere jeg en klat af produktet i ansigt og skyller det af til sidst.
Step 3; Pick me up face mist-Ole Henriksen. Dette er ligesom en skintonic jeg sprayer den bare i ansigtet og lader det tørre.

Step 4; Dagcreme fra Matas. Ligenu bruger jeg denne dagcreme fra matas, men jeg kan virkelig ikke anbefale den. Lige så snart jeg finder en anden skal denne i skraldespanden da den gør min hud fedtet.
Step 5; Eos læbepomade. Til sidst slutter jeg af med en af mine Eos læbepomader, men det er forskelligt hvilken en af dem jeg bruger.

2 kommentarer: