18. sep. 2012

Scrapbook

Halløj!

Jeg har nu købt en stor bog (180 sider), og jeg mangler kun billederne, så kan jeg begynde på min scrapbook med billeder fra USA. En scrapbook er en billedebog, hvor man dekorere siderne med billeder, glimmer- alt! Dog vil jeg ikke klister andet end billeder og souvenirs på (Måske lidt andet også), men jeg er ikke så tålmodig, og det er et stort arbejde.

Bogen har jeg købt i en fotoforretning til 160 kroner.


Jeg har gemt alle mine billetter fra rejsen.

En lille souvenir fra vores hotel på Malibu Beach! (Jeg fortrækker dog Miss Greve næste gang, tak!)

Fra Universal Studios Hollywood.


Et kort fra Grand Canyon. Jeg kan jo ikke sætte hele kortet derind, men jeg kan måske markere de steder vi så!

Klistermærker fra forskellige steder som Yosemite, Las Vegas, Route 66 og Hard Rock Cafe!

Bodie, en gammel forladt landsby som bliver kaldt for Guldbyen. Der vil jeg nok også sætte lidt af kortet ind.
 
Et CityPass fra San Francisco, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få sat det ind i bogen, det er ret tykt.

Dette er nogle klistermærker, som jeg købte i et supermarked i USA, også til at sætte i bogen.
 
Og til sidste! Det er faktisk ret smart.. Det er små dobbeltklæbende tapestykker, til at sætte de forskellige ting fast med. De holder meget bedre end lim, og de er også meget nemmere. De er også købt i en fotoforretning. OG DE VAR PÅ TILBUD (hvilket nok ikke er til at undgå på billedet) - jaaa! Den kostede 30 kroner!

Jeg har prøvet at lave scrapbook før, men det blev ikke en hel bog (Kan man så godt sige det? Nej, nok ikke), og det er rigtig hyggeligt og sjovt!

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar