18. sep. 2012

Livet som dobbelt E, via insta

Hej:-)
Endelig hører i noget fra mig. Det sker jo i blogland, at bloggere har travlt, og her for tiden har jeg virkelig haft noget at se til. Vi var jo i Fåborg, så var jeg i Jylland, mandag skulle jeg træne og arbejde, og idag har jeg også trænet og lavet lektier. Jeg har jo (desværre for bloggen, rimlig heldigt for mig) et liv ved siden af bloggen. Heldigvis (både for bloggen og jeg) er vi jo 3 piger, og de 2 andre har ikke svigtet.

Her kan i dog få et lille indblik i hvad jeg går og laver for tiden.

Øv, ferien sluttede og jeg vendte hjem til kolde DK med slidt badetøj, og fantastiske minder i baggagen.

Øhmm.. yes, lad os bare sige at vi havde det sjovt..

Vejret havde sine opture..
..og nedture..
Rengøring my love.. eller noget. Nok mest noget..
Morgenmad på sengen, not bad!
Haha, hende kender i jo! Inden lejrskolen skulle vi lave madplan og lægge budget.
Her er Petrine og jeg igang med at undersøge priser på dagligvare.
Bare rolig, fedt med løg (ad!) indgik ikke i vores budget..
Alle billeder er fra instagram. Følg mig gerne: emilie_hartvig
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar