22. sep. 2012

Nål og tråd!

For noget tid siden fik jeg, mens jeg stod i Bog og Ide og smugkiggede i deres bøger, en del inspiration til mit næste kreative projekt. Nemlig at dekorere en t-shirt med broderi!

For at gøre det meget enkelt, så er broderi er når man syr garn fast på noget specielt stof med huller i.
Det er faktisk ret nemt, det tager bare et stykke tid.

Jeg er nu gået i gang, fordi i dag var jeg i Roskilde med min mor, hvor vi var inde i en stor stofforretning (Der var næsten for meget stof, til at vi kunne vælge imellem det!). Men der fik jeg købt det stof, som jeg skal bruge til at brodere.

Som i kan se på billederne, skal jeg til at skrive noget.. Fordi da jeg bladrede i bogen i Bog og Ide, havde de lavet et broderi hvor der stod "Husk mit navn" på, hvilket jeg egentlig synes lyder meget sjovt. Desuden kan jeg ikke finde på noget selv andet end "Petrine" eller at lave en smileyJ. Så kreativ er jeg ikke!
 



God lørdag!

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar