4. sep. 2012

★ Cambridge Satchel ★

Endelig! Endelig fik jeg min taske, som jeg bestilte for en måned siden, men den skulle åbenbart først laves (Så jeg, efter jeg havde bestilt den). Men den var det værd!
Den er fra Cambridge Satchel, den er lidt (Meget) dyr. Men den er flot og i en rigtig god kvalitet.
Jeg har fået skrevet mine to forbogstaver på den (P:Petrine + G:Greve = Petrine Greve). Sjovt vi har lige om algebra i skolen, det giver vidst et 12-tal!
Nu skal jeg bare slide den lidt op, så den ikke ser så ny ud (Haha).





 
Jeg har brugt min søde veninde, Sara, på billederne. Mange tak Sara! : )
 
- Petrine
 
 


2 kommentarer:

  1. Hej, jeg har nomineret dig til Leibster blog award. Så se mit senste undlæg for spørgsmålene! :) Håber du vil være med! xoxo www.tiffanysreyes.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er vi glade for :)
      - Blog That Smile

      Slet