30. sep. 2012

Instagram

Som nogen af jer måske har bemærket har jeg ikke været så aktiv her på bloggen. Det er ikke fordi jeg har mistet lysten, jeg har en masse ideer til indlæg og projekter igang oppe i mit hovede, men jeg har bare ikke tiden.

Her for tiden træner jeg stort set hver dag, fordi i næste ude står mig og mit hold til Vm nede i Tyskland. Det kræver selvfølgelig en masse træning+ vi har en masse lektier. Men jeg kommer stærkt tilbage.

Som Petrine nævnte i hendes forrige indlæg er hende og Emilie i Lalandia sammen med alle vores venner og veninder. Ja imens jeg sidder herhjemme, egentlig var jeg også meldt til, men jeg blev nød til at blive hjemme og træne:-( Men når jeg ikke er så aktiv på bloggen, er jeg aktiv på Instagram, så jeg tænkte jeg ville vise jer de billeder jeg har postet i sommerferien og til nu.
Follow mig på instagram: cecilie_h
Follow mig på formspring: ceciliemhansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar