27. dec. 2012

Julegaver 2012


Ciaté, Døden i dine øjne, Aussie hårshampoo og 200 kr. 
Hjemmelavet æske af min dejlige søster, sokker,  de nye høredutter fra Apple, Green day CD, concealer fra Clinique og topcoat fra Essie!

Hejsa, og vel ikke glædelig jul mere..  Eller siger man stadig det? Nogen siger det vel helt indtil påske!

Selv juleaften var jeg lidt sløj, og nu har hosten overtaget hele mit stemmebånd.. Den rene ynk - undskyld

Oven over kan i se nogle af min julegaver - udover det har jeg også fået en Macbook (!!!!). Ingen billeder følger, de fleste ved hvordan den ser ud! Med den fik jeg en computertaske og en Microsoft Office pakke, så jeg kan få Word, Excel og alt det der på den. 
Jeg skriver fra den lige nu, og jeg er meget (MEGET) glad for den. Hvilket jeg er for alle mine gaver!
Men jeg må indrømme, at det er ekstremt afslappende, at julen nu er ovre. Ingen mere irriterende gentagende julesange på Radio Soft eller grovædende mig med julekager!  Thank God!

Må i have en skøn dag, og juleferie!
Petrine





Ingen kommentarer:

Send en kommentar