22. dec. 2012

Ferie, ferie, ferie

Vi fik ferie i forgårs, i morgen er det 4. søndag i advent, og, in case you didn't know, på mandag er det juleaften!! Juhuu
Apropos advent, jeg har altid, så længe jeg kan huske, fået adventsgaver hver søndag i advent, hvilket har medført at jeg aldrig har sovet i weekenderne i december.. okay, just kidding.
Men i hvert fald, her kan i se nogle af mine adventsgaver:




The Hunger Games. Mine forældre har købt den i London. Først da jeg fik den var jeg lidt øv-agtig, da jeg har læst den før, og da engelsk ikke er min stærke side, troede jeg at niveauet var alt for højt. Det viste sig dog, at jeg godt kan læse den, og den er faktisk ret god, det havde jeg helt glemt, haha.



Moringa milk body lotion og Strawberry body lotion fra The Body Shop.
Mmmh, jeg elsker Body Shops produkter. Den med Moringa duft, dufter virkelig godt, rent og natuligt. Strawberry-duften er også virkelig god. Jeg elsker når min hud dufter godt, og begge lotions efterlader huden dejlig blød.




Læbepomade med Strawberry duft/smag fra The Body Shop. En virkelig god læbepomade, der nemt smelter på læberne, og gør dem fugtige. Dog smager den ikke så godt, men det er jo heller ikke meningen at man skal spise det..



Ring fra Pieces. Det er en ring jeg har ønsket mig. Jeg synes at den er super flot, og ret cool.
Vær opmærksom på at de er ret små i størrelsen, jeg ville normalt bruge XS i ringe, men den her er i str. M.


Neglelak fra H&M. Jeg ønskede mig en ny glimmerneglelak, uden farver i glimmeret, men min mor kom til at købe en forkert. Eftersom at den er købt i London, kan den ikke byttes.
Men ja, så kan jeg jo bare bruge den, når den jeg har er brugt op, for den er super flot.


 
Hårkur fra Aussie i rejsestørrelse. Jeg har jo hørt så meget godt om denne hårkur, men jeg startede med at ønske mig en lille flaske, inden jeg går all in, og køber en full size. Dog, synes jeg ikke at det er et mirakel produkt, måske skal jeg bare lige prøve det igen, men indtil videre er jeg ikke synderligt begejstret.

Det var nogle af de adventsgaver jeg har fået indtil videre, så bliver det jo spænende at se hvad der ligger i sokken i morgen!
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar