6. dec. 2012

Bratz

Jep, det her er måske lidt mærkeligt, og for lige at få det på det rene; jeg er 14 år gammel, og jeg leger altså ikke med barbiedukker mere. Dette er kun lavet fordi jeg skulle bruge nogle kulisser, da jeg gerne ville afprøve noget.

Godt. En søndag for 2 uger siden, fik jeg en ide. Jeg havde ikke noget at lave, men en stor lyst til at lave noget kreativt. Engang i sommers tænkte jeg på at lave sådan en video, der er sat sammen af mange billeder, og ikke af filmklip. Det blev dog aldrig til noget, så det bestemte jeg mig for at gøre denne søndag. Jeg vidste ikke, hvad der skulle være i videoen, da den godt måtte være lidt længere end 20 sek., og have bare lidt indhold. Jeg fik en ide, og måtte på loftet for at finde mine gamle Bratz-dukker frem fra gemmerne.

Jeg har altså lavet en video med et Bratz-modeshow. Det har intet med dukkerne at gøre, jeg ville gerne prøve det tekniske i det. Det er første gang jeg prøver det, så den er langt fra perfekt, men jeg er rimlig tilfreds med resultatet. Efter lidt research fandt jeg ud af, at Bratz også havde lavet sange, så det blev selvfølgelig musikken i videoen.

Okay, mindre snak, her er videoen:


Jeg håber at i kan lide den.
Jeg tager med kyshånd imod kritik!
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar