14. jan. 2013

Throwback

Okay, måske passer sommer-ferie-billeder ikke skide godt ind, og måske er i ved, at være trætte af at se billeder fra mine ferier, men jeg har altså lidt endnu, så det håber jeg i kan klare.

Da jeg var på ferie i Barcelona i sommers, optog jeg en masse små videoklip, det var ikke meningen at jeg skulle bruge dem til noget, det giver bare et godt memory, at det hele ikke kun er billeder.
For noget tid siden, faktisk før jul, fik jeg så en ide, at jeg ville sammensætte de små klip til en film. Jeg er selv ganske godt tilfreds emd resultatet, da klippene jo ikke var optaget specielt til filmen.


Desværre ved jeg ikke hvordan man gør en youtube-film større, men i kan jo bare forstørre den selv.

Hvis der er nogen der ved hvordan man redigerer størrelsen (enten gør den større eller mindre) når man indsætter en youtube-film, så smid endelig en kommentar!

I kan se flere billeder fra min ferie her, her og her.
Jeg håber at i nyder det dejlige vejr vi har fået i dag, og så håber jeg at i kan mærke min ironi.
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar