31. jan. 2013

Enkelt armbånd


 Dette armbånd har jeg lige lavet, og jeg kan rigtig godt lide det. Det er meget enkelt, og det tog højest 10 minutter at lave. Faktisk var dét der tog længst tid, nok at finde alle de remedier, som jeg skulle bruge - hvilket er tre forskellige..

Det man skal bruge er skam bare:

- En kæde (Valgfri farve - sølv, guld, sort)
- En sikkerhedsnål 
- En saks. Eller gerne en "redskabstang", hvis man har sådan en i gemmerne!

Det man gør, er at finde den længde kæde man skal bruge. Den skal altså kunne komme rundt om håndledet - det kunne faktisk også være flot, hvis den kunne komme to gange rundt om håndledet.. 

Efter det brugte jeg mine kræfter, og jeg klippede faktisk kæden over med en saks. Men det er nok ikke det helt rigtige redskab - her kunne man fx bruge en tang! 

Derefter sætter man kæden sammen med sikkerhedsnålen, og ja, det var det! Vildt nemt!




Jeg håber, at I har det godt!

Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar