21. jan. 2013

Clutch



 I lørdags var min mor og jeg i København, hvor vi blandt andet fik købt min konfirmationskjole (Uhhh)! Vi købte også disse tre "clutches", en til hver og så en til, som er til min søster.
Det er min som er mørke lilla, og min mors den guld (Som jeg nok snart overtager helt, den kan jeg godt lide!).
De var meget på tilbud i Rude (I denne butik). 1 kostede vidst kun 100 kroner! Det er heller ikke det bedste materiale, men jeg er stadig vild med dem!

Ja. Her hvor vi bor, er sneen der stadig. Men sommetider skinner solen, og man håber inderligt at det snart smelter, så det kan blive forår og sol hele tiden. Okay, ikke hele tiden - det er umuligt i Danmark!

Jeg håber, at I har det godt!

Petrine

1 kommentar:

  1. Hej Du.
    Fin blog og tak for link til Rude.
    Bare til info koster clutchene 1 stk 69 kr og to for 100 kr :-)
    Kh. Sigga

    SvarSlet