18. feb. 2013

Sparkling silver med 14%

 
Kan i spotte noget nyt? I hope so..


Jep I gættede rigtigt (håber jeg), jeg har fået nyt cover. Da jeg i ferien var i Lyngby med min mor og mormor, gik jeg ind i Pieces, og så snart jeg så dette vidunder af et cover, vidste jeg at det var meant to be.. Okay, overreacting much, men i hvert fald, jeg har ledt længe efter et cover med sølvglimmer, og nu fandt jeg altså et, så det måtte med hjem.


 
Jeg gav kun 52 kr. for det. Oprindeligt er prisen 60 kr., men da det var valentines dag, havde de 14% på alt. Ret fedt! Især hvis man er forever alone, og gerne vil forkæle sig selv (det er så for sent nu..).


Noget ved det, der ikke er så godt, er at det er lidt kedeligt på frontsiden, da det bare er gråt i kanten.
OG, apple-logoet er skjult, og kan ikke bruges som spejl, for at tjekke om der sidder uvelkomne ting i bøjlen, -man er vel et braceface..



Coveret kunne også fås med guldglimmer, eller i hvidt med sorte "ko-pletter".

Nu må jeg heller slutte, inden jeg lukker mere lort ud, jeg skal også på arbejde om lidt.
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar