8. maj 2012

Konad -First try

Hej
Jeg har nu vovet mig ud i at afprøve mit Konad-neglelak. Jeg synes selv at det gik meget godt, og det har da også høstet lidt komplimenter. Det var faktisk meget lettere end jeg troede det ville være!
Jeg lavede bare et hvidt blomster-stempel på alle neglene, da jeg bare skulle afprøve det. Jeg valgte at putte sølv-glimmer ovenpå, for at pifte det lidt op.
Jeg er selv rigtig tilfreds med resultatet, og det slog mig også, at det kunne være nogle søde konfirmationsnegle. Senere vil jeg også prøve med en farve under stemplet, men jeg skal nok øve mig lidt først.






Sølvglimmer-lak Silver Bullions fra Essie
Mine Konad-ting. Det ser ikke ud af meget, men man behøver heller ikke mere.
Den sorte lak var desværre forkert, så den har jeg sendt retur.
Mine prægeplader med mønstrer

-Emilie

3 kommentarer:

  1. flot blog!

    Kig gerne forbi min kørende giveaway - http://www.thenightinseattle.blogspot.com/2012/05/konkurrence-igen-igen-vind-loreal.html

    - thenightinseattle.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have!
      Kigger forbi:-)
      -Emilie

      Slet
  2. Hej. :-)
    Overvejer at købe noget Konad, har aldrig prøvet det før så jeg skal nok have lige så meget som dig, du siger jo at det er helt fint.:-D Er det en pakke med det hele du har købt eller har du selv valgt hver ting? Og hvad har du så givet?

    SvarSlet