30. maj 2012

Københavns små stræder

I går fik Cecilie og jeg gået vores små fødder blå i København. Op til flere tøjbutikker, genbrugsforretninger og måske lidt isbutikker besøgte vi!
Det blev ikke til så meget, men lidt kom vi da begge hjem med!



Denne nederdel er købt i en røde kors butik for 80 kroner. Jeg tror, at jeg vil sy den lidt om, men det ved jeg ikke helt endnu.
 
Jeg har i lang tid tænkt på en shampoo med kokos duft! Jeg elsker duften af kokos, den er så dejlig. Men i The Body Shop havde de ingen shampoo med den duft, så istedet fik jeg noget tørolie til håret, som også dufter af kokos.


Og til sidst en "Body butter", det jeg kalder for en body lotion. I hvert fald bare en creme til kroppen. Den er uden parfume, da min krop ikke er særlig glad for den slags.

- Petrine

7 kommentarer:

  1. Hej du eller i spurgte om vi skulle følges, nu følger vi jer, så er det jeres tur. ;-)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak for kommentaren på min blog! :)
    Vi kan godt følges, følger jer nu :)

    ps: Fin blog i har jer!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, og tak :) Vi følger også dig!

      Slet
  3. Tusind tak for kommentaren på min blog. Jeres blog er rigtig fin, så jeg vil meget gerne følges :-)
    xx

    SvarSlet