13. maj 2012

The green road

Idag var jeg ude at gå en lille tur i skoven, hvor jeg også tog nogle billeder af mit "kedelige weekends outfit". Som regel gør jeg ikke rigtig noget ud af mit tøj i weekenden, i hvertfald ikke hvis jeg bare skal være hjemme. Så det er måske ikke så spændende. Men jeg tog også lidt billeder af skoven, som er så flot her om foråret!

Er jeg meget skør? Neeej, overhovedet ikke.














Jakke: Topshop. Bluse: Vero Moda. Bukser: H&M (Tror jeg, meget gamle). Sko: Converse.

Det her billede minder mig så meget om Ude og hjemme's reklame i fjernsynet, som kører lige for tiden!
"Hvad laver du?", "Det samme som blomsterne", "Hvad gør de?", "Springer ud!"
Og det er så her at jeg begynder, at undrer mig over, hvordan fanden jeg kan den i hovedet.

 - Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar