12. nov. 2012

Dennis Knudsen



 
Jeg er nok en af dem som gør en del for mit hår, selvom jeg ikke helt "viser det". For det meste er mit lyse garn bare sat op i en hestehale- som jeg bedst kan lide det.
Men jeg gør meget ud af at bruge en ordenlig shampoo, så mit hår "har det godt".
Jeg bruger de to øverste shampooer (kun en ad gangen selvfølgelig), og dem er jeg rigtig glad for. 
Men faktisk er de to nederste min søsters. Jeg tænkte bare, at det var en god lejlighed til at anbefale Dennis Knudsens produkter. De er nemlig rigtig gode alle fire. De dufter fantastisk, og håret bliver utrolig blødt når det tørrer.
 
Hans produkter er desværre lidt dyrere end andre normale shampooer, men tit betaler man jo for kvaliteten. Dog er de tit på tilbud i Føtex eller Kvickly!
 
- Petrine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar