18. nov. 2012

10 hurtige *Uge 46*






*Uge 46*

1. Ugens optur(e)?

At se Twilight i biografen, at lave om på bloggen, at se The Simpsons, at smage lækkert chokolade i Kvickly, at lave videoblog, at være til fødselsdag, at spise himmelsk mad, at min far har fødselsdag, at se finalen i Fristet, at prøve konfirmationskjoler, at shoppe.
2. Ugens nedtur(e)?
At have så travlt man får ondt i hovedet, at emnedag aflyses og man skal i skole, at få den vildeste hovedpine midt i Breaking Dawn, at have uendelig mange læselektier for, ikke at nå at komme til syning, ikke at kunne sove, at Fristet nu er slut.
3. Hvilken ting har været nyttig denne uge?
Min telefon, det er altså vildt smart at man kan skrive indlæg når man sidder i bil, bus eller tog, og alligevel bare glor ud i luften!
4. Hvilken app er blevet brugt flittigt?
Ja.. snapchat.. igen...
5. Hvilken sang har du hørt?
Jeg har hørt meget forskelligt musik i denne uge.
Her, her, her og her er der gode sange!
6. Hvad har du udrettet i denne uge?
Vi har lavet en videoblog, vi har lavet en ny header (det ER altså os, der er står ved bogstaverne) og så har vi lavet om på lay-outet.
7. Hvilket indlæg her på bloggen er favorit fra denne uge?
Vores første videoblog.
Det var virkelig sjovt at lave den, og jeg synes selv, at vi endte med et godt resultat!
8. Ugens tip?
Hør julemusik på Radio Soft, de spiller julesange non-stop!
9. Tre ord der beskiver uge 43?
Stresset, sjov, god.
10. Hvad glæder du dig til i næste uge?
På fredag skal vi til fest, på lørdag holder 2 af vores venner fødselsdag, i weekenden skal vi bage julesmåkager.
På lørdag skal jeg til bassinprøve, jeg er jo svømmetræner, og jeg håber bare jeg består... haha

God søndag!
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar