7. apr. 2012

New in; Mac

Hej bloggen :-)
Jeg var i Mac her den anden dag for at få en pudder. De var virkelig søde, og hjalp mig med at finde den helt rigtige farve. Mac er nu officielt mit ynglings make-up mærke, de havde virkelig mange lækre sager. Jeg købte også en børste i Matas fra Nilens jord. Den er simpelthen bare så blød! Det er helt vildt, jeg elsker bare at køre den rundt i ansigtet uden der overhovedet er noget på den. Mit næste køb vil nok blive denne mac fix+. Det er en spray man sprayer på efter man har taget make-up på og så giver den et lidt mere naturligt look, istedet for det der "pudder look", som jeg ihvertfald ikke går efter.
-Cecilie



 Mineralize skinfinish natural fra mac til 230 kr.
 Kabuki brush fra Nilens Jord til 150 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar