11. mar. 2012

iPhone!

Endelig fik jeg min iPhone. Jeg har ventet på den siden jul!
Jeg har selvfølgelig lagt de sange, billeder og spil jeg gerne vil have, ind på den.
Telefonen er virkelig god, og jeg er rigtig glad for den.

Jeg tænkte, at jeg lige ville vise nogle app´s, jeg synes er ret smarte at have på sin iPhone:

Facebook. Det er jo bare meget lettere at have det liggende som en app.

DK smiley. Så man kan lave mange forskellige smiley'er i sine beskeder.

Instagram. Hvis man elsker at tage billeder med sin iPhone, er det en rigtig god måde at redigere dem på.

TDC play. Det gælder kun til dem der har TDC. Man kan hurtigt få sange til sin mobil helt gratis, ved at bruge TDC play.

Rejseplanen. Man kan hurtigt finde ud af hvornår busserne kører, ved hjælp af rejseplanen. 

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar