20. mar. 2012

Cardigans

Hey:-)
Jeg er vild med cardigans. Man kan få dem i helt basic farver, man kan få dem i farver, til fx at pifte et outfit op, og så kan man også få dem i mønstret, hvilken jeg synes er rigtig flot.
Jeg har selv et lille udvalg, jeg har dog ikke en mønstret cardigan, men kunne godt tænke mig en.

Basic cardigan i sort fra H&M til 129.-
Basic cardigan i hvid fra H&M til 129.-
Grå cardigan fra H&M til 129.-
Grøn cardigan fra H&M til 129.-
Mørkeblå cardigan fra H&M til 129.-
Udover dem har jeg også en mørkkere grå, en lyseblå og en hvid Donaldson cardigan.
Og så ønsker jeg mig som sagt en mønstret cardigan, så jeg fandt lige nogle ideer til hvilken en det kunne være.
Mørkeblå cardigan med hvide striber
ved lommer og knapper fra H&M til 179.-
Mørkeblå cardigan med stjerner fra H&M til 179.-
Mørkeblå er måske ikke den ideelle farve her til foråret, men jeg kan godt lide den. Heldigvis kan man jo få farvede cardigans i mange forskellige farver.
/Emilie






Ingen kommentarer:

Send en kommentar