1. apr. 2013

Samsø



Nu er jeg kommet hjem fra Samsø, den dejlige ø. Vejret var måske ikke helt optimalt for en øtur, men vi klarede den! Påsken er jo snart slut, men I skal ikke snydes for mine påskenegle. Som var i både gul, blå og pink (!!).
Ovenpå trykkede jeg med avispapir - en teknik de fleste kender. Men det består, meget enkelt, bare af avispapir dyppet i vand eller en form for alkohol, som man presser på neglen i mindst 10 sekunder (Men heller ikke for længe, så sætter avispapiret sig fast på neglen - og det er ikke meningen). Man skal huske at bruge en lys farve - det var faktisk lige før den pinke farve ikke gik.

Her er et billede af mig fra Samsø, taget af min søster. Men ellers vil jeg bare sig god påske, så.. God påske! Jeg håber, at I nyder det sidste af ferien.

Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar